söndag 11 januari 2009

Halsduk!!!

Jag köpte garn i massa olika fina färger som jag hade tänkt att jag skulle virka massa blommor av och sätta på en annan brunaktig halsduk jag hade virkat, men när jag väl hade virkat blommorna färdigt och sytt på en massa på halsduken, så blev jag skeptisk...-Nä fy fan va fult tänkte jag helt ärligt, de blev inte alls som den bilden jag hade framför mej, så jag började virka randigt i stället, de ser liksom ut som en trasmatta ungefär, men ärligt talat, så blir de rätt fint att bara ha den hängande runt halsen utan att knyta den, de blir lite färg om inget annat...en aning bohemiskt...hi hi



2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir sååå avis, du är så händig!!
Har så mycket ideer, var får du allt ifrån ;-)
Kram

Anonym sa...

Du är så pysslig!
Jag har något till dig i min blogg. Kram!