tisdag 27 januari 2009

Gunvor!!

Se här, här sitter ju Gunvor o blänger helt i sin ensamhet, undra om hon e gift eller kanske har barn..undra om har jobb och i så fall, va jobbar hon med? På kläderna kan man ibland nästan lista ut va folk jobbar med, men inte med Gunvor inte, hon har klänning och en ganska fin jacka, men...träskorna, det är där min gissning brister....undra om hon trivs där alldeles själ, antingen sitter hon där för att de kan vara skönt att slippa höra massa folk tjata, eller sitter hon där för att hon faktiskt inga vänner har....Jag får helt enkelt fråga men vara beredd på att hon kanske snäser åt mej och tycker att jag inte skall lägga mej i, men...har hon inga vänner, så måste jag sy en vän åt henne.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror bestämt Gunsan behöver en karl hon ser så ut ,kanske en lite rundnätt Gunnar ,Gunsan e nog lyxhustru !!hihi kram A-C

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

sååå fin hon blev.....

kramiz Nilla