onsdag 14 januari 2009

Katt!!!

Jag pysslar med allt möjligt för tillfället, så när projekten e färdiga, så blir jag alldeles rastlös, de e ingen vidare känsla, när man inte ens känner för att sätta sej i soffan o kolla på tv, men i dag skall jag i alla fall se de nya som börjar med Laila, Anders och Andreas, jag älskar program som har med musik o sång att göra, men så e jag ju den största kritikern oxå;-)...från detta till de jag skrev om i första raden...jag har sytt en liten katt, han skall få sitta på min hylla i hallen o hålla koll på alla som kommer in genom dörren...ha ha , precis som om inte min Boxer redan har koll på de....hi hi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den är ju hur gullig som helst!! Ser riktigt mysig ut också, nästan som min riktiga kissenisse faktiskt. Kram!

Anonym sa...

sååå söt den var!!!!
Du är så duktig!!
*avis* ;-)