torsdag 6 november 2008

Virkade bakelser!!!

Jag har varit inne på olika bloggar och sett att många e helt fenomenala på att virka bakelser och att dom e helt utan kalorier e ju ett plus...Jag erkänner att jag inte e nån höjdare på att varken sticka eller virka, även om jag virkat en hel hög med mössor, men jag måste ha detta som en utmaning åt mej själv att jag skall klara av de.....ser ni ingen liten bakelse skapelse här inom en tid, så vet ni ju hur den utmaningen gick...alltså inte alls;)..så håll nu tummarna för mej att jag fixar detta...herrejisses, de låter som om jag skall utföra min första operation eller nåt...
....jag vet inte riktigt vilket garn dom använder till bakelserna, men jag tog nåt som jag tyckte såg käckt ut;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer följa detta med spänning! :D Kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!!

Jag köper mina tags på namnband.se .
detta fixar du galant ska du se....ska följa dig med spänning...

Trevlig helg!
Kram Nilla

Cupcakes & Hoyas sa...

Det kommer att gå jättebra, jag håller tummarna! =)
Tags finns även att köpa på www.vavnamn.se mina kommer därifrån.
kram Ylva

Anonym sa...

Hur går det med dina bakelser???

Gårdsromantik sa...

Den utmaningen har jag själv gjort!
Men vilken enorm tid det tog - är perfektionist.

Sedan visade jag min bakelse på bloggen - och tro det eller ej det var en som ville köpa den!!!

Men aldrig mer - vilket jobb det var.

Men du har säkert bättre tålamod än jag.

Kram Maud

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!!

samma musiksmak å samma filmsmak ser jag...älskar grease kan se den om å om igen.får aldrig nog...höstlegender älskar jag....
Min dotter var med i småstjärnorna i vår lilla by.....som Sandy i grease.Då hon var lite tuffare...hon var bara såå lik..ska se om jag kan finna ett kort å visa er.

hur går det med virkningen...???


Kram Nilla