måndag 17 november 2008

Gräddbakelse!!!

Nu har jag fått i hop min bakelse, jag har virkat o virkat, men bladen e de lite underlig form på, jag vet ärligt talat inte hur man virkar för att få en fin form på dom, men skoj va de, jag håller på att sticka en annan "kaka" oxå, men den e inte riktigt färdig, den kommer på bloggen vilken dag som helst...Jag jobbar såna konstiga tider nu, så de blir till att sticka/virka när de finns tid, de e ju så mycke annat man tyvärr måste göra, sånt där som hör hemmet till och som e mindre roligt:-(
Min lilla bakelse

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!

men se där ja....superfint!

övning ger färdighet vet du...du skulle sett mina första...huvva...vill inte ens visa dom...hiiihi...

ha det bäst!
kram Nilla

Anonym sa...

Den är ju supersöt! Helt kalorifri också ju... *fniss*
Kram!

Anonym sa...

Men du, vad underbart!
Vad fnt du har fått till det med "grädden" runt om. Jag är mäkta imponerad!