måndag 27 oktober 2008

Utmaning!!!

bittebus har utmanat mej:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag mäter mina saker som jag gör till vardags i bägare...typ, nu känner jag att "familjebägaren" e överfull, så nu måste "ut och svira" bägaren fyllas på oxå...

2. Jag skulle kunna köpa ett par nya skor eller stövlar varje dag om jag hade haft pengar, så galen i skor är jag..

3. jag vill så gärna åka till Los Angeles så de nästan värker i kroppen ibland..

4. Jag skulle vilja att min gubbe tog med sej barnen och åkte bort över en helg så jag fick vara helt själv...bara jag, tv:n och jävligt mycke musik

5. jag hatar att laga mat och tvätta...tvätten har så jäkla många olika moment, blir ju aldrig färdig och att laga mat kan ta en evighet, sen e den slut på 5 röda, sen e de allt som skall in i den jäkla diskmaskinen...hatar alla måsten faktiskt

6. har lite åldersnojja...jag vill så mycke me mitt liv och jag vet att hälften inte blir gjort....och jag vill inte sitta i en stol på hemmet när jag blir gammal och ångra allt jag inte gjorde.

7. jag älskar att läsa andras bloggar...ibland hamnar man på en blogg där man tycker att "bloggaren" e så himla lik än själv, och då besöker man den ofta sedan...kul kul.

Nu utmanar jag...
Malin B, Camilla B, Tanja, morfen,

1 kommentar:

Camilla sa...

Tack men hjälp! Är värdelös på att komma på saker om mig själv! Ska ge det ett försök.