måndag 15 juni 2009

MBT!!!

Min högerfot är ju opererad ett antal ggr för fett i lymfkörtlarna och nån gång varje år när jag var "yngre" så fick jag inflammation i foten och fick gå på penicillin, men har inte känt av de på många år, men nu när jag börjat jobba och står hela dagarna så börjar det att pulsera i foten och den blir lite blåaktig i dom opererade partierna, så att Martin har varit på mej ett tag att jag skall köpa MBT-skor, för de har ju han och tycker att det är bra, men jag är lite snål när det gäller just såna skor, för jag tycker inte att dom e världens snyggaste och så tycker jag att 2600:- är en aning dyrt, för man kan ju få minst 2par skor för samma peng och då oxå skor jag tycker e snygga, men igår var jag inne på deras hemsida..http://www.swissmasai.se och hittade några som jag tyckte va ganska fina så vi får väl se va som händer...

Inga kommentarer: