onsdag 3 juni 2009

Dala clogs!!!

...eller träskor som jag säger, jag har verkligen snöat in mej på ett par rosa i lack och som många vet, så ÄLSKAR jag skor, Martin säger att jag har för många par,för vissa e knappt använda, hade jag bara haft plånbok för de, så hade jag nog kunnat köpa mej ett par nya skor varje dag.


De brukar sägas att...älskar man skor, så brukar man älska väskor oxå och i o för sej, gör jag de oxå, men jag e för snål för att lägga över 1000:- på en snygg skinnväska...förra sommaren när jag och min mamma var på våran årliga shoppingtur till danmark, så hittade jag en riktigt snygg skinnväska, , men prislappen var ju därefter oxå, 8500:-...herregud, tänk om man bara hade kunnat ta den väskan och gå fram till kassan och dra de lilla kortet i apparaten och vips, så va den min, men icke sa nicke...då hade man fått svälta resten av månaden:-(...

E dom inte fina så säg;-)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom e jättesöta,har du köpt sådana? vad hitta du dom? kram A-C

Malin sa...

Dem är sååå du Camilla, jätte snygga!!
Kram