torsdag 8 maj 2008

Tatuering!!!

I måndags så skulle jag göra min andra tatuering, jag var nervös redan på söndag, men på måndag förmiddag så kom de ett litet sms från tatueraren som berättade att han hade så förbannat ont i ryggen, så de blev ingen tatuering den dagen, men i morgon fredag, så skall jag sätta mej i stolen och känna den där brännande smärtan..men skall man vara fin, får man lida pin...en tatuering har ju många olika åsikter, många, eller kanske dom flesta, tycker att de ser lite "raggigt" ut, men jag tycker att de lite beror på va man skall ha för nåt, en stor ros på överarmen kan jag oxå tycka ser lite raggigt ut;) men jag skall göra ett japanskt tecken mellan skulderbladen, fast liiiite längre upp som jag tycker e fint......

BE LOVED

2 kommentarer:

Karma sa...

Så fin den var! tycker inte heller att det ser raggit ut, beror helt på vad det är, KRAM

Anonym sa...

SNYGG!!