fredag 23 maj 2008

Hjälm!!!

Jag har ju då en moped som sagt, men jag hade ingen hjälm, så jag hade lånat grannens crosshjälm, men den va ju då i största laget för varje gång jag vred lite på huvet, så tog vinden tag i hjälmen så jag knappt såg nåt, så min käre man tyckte att jag skulle ha en egen hjälm, men lite fåfäng som jag e så ville jag ju inte ha en integralhjälm, jag tycker att jag ser görnördig ut i en sån även om det nu är en sån som man helst skall ha, men jag vill inte se för påbyltad ut, de e ju trots allt bara en "moppe", så min man köpte en till mej...man ser ju nördig ut bara man har hjälm på huvet tycker jag...hi hi

3 kommentarer:

Karma sa...

Hahaha...vad lycklig du ser ut här då!! du e för söt. Med ett leende på läpparna kommer du vara världens snyggaste i denna hjälm. Kramis

Anonym sa...

jösses du ser inte lycklig ut i hjälm hahaha! e det lite skämsigt eller??
kram A-C

Herr o fru Lundin sa...

Jag tycker din nya hjälm e coool. Ville oxå ha en matt men det fanns bara blanka å jag ville ut å åka bums....

Kram på re!