måndag 2 februari 2009

Carl Larsson!!!

Jag är inte mycket för prydnadssaker, men för några år sen, så var jag hemma hos en kompis och hon samlade på Carl larsson figurer och jag kände direkt när jag såg dom, att såna vill jag oxå ha, så jag började att önska mej såna och köpte egna oxå, men helt plötsligt så vet jag inte va jag skall hitta dom nånstans eftersom butiken där jag köpte dom, är nerlagd och på duka i Landskrona har dom inte heller dom längre...så synd:-(
Jag bara älskar dom och skulle vilja ha fler...

4 kommentarer:

Herr o fru Lundin sa...

Vad tråkigt för dig - tror att min svärmor har en sån som du där de sitter på bänken men är inte säker... Jättesöt iallafall!

Camilla sa...

Har aldrig sett dessa sötnosar förrut så jag har tyvärr inga tips att ge dig. Kram!

Hindi sa...

Du har blivit utmanad. Kika in på min blogg!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejhej!

ååå dom är såå fina....vill oxå ha dom.Tror det är CANDY DESIGN...sök p det på nätet.

Ibland finns dom på tradera...men ack så dyra där...
Jag har några juliga barn...bara sååååå fina.

Kramizz Nilla