tisdag 22 juli 2008

Sommar!!!

Nu e de sommar och jag kan ju säga att jag började misströsta och tänka att: ska de inte bli bättre väder än förra sommaren, men skall man tro på vädregubbarna, så skall de ju bli kalasväder nu en vecka framåt och de ser jag verkligen framemot, blek e man och de e ju ett helt år till nästa sommar...
Den 19juli firade jag och Martin 5 årig bröllopsdag och jag fick en ny kamera....fick den några dagar i förväg för att jag skulle kunna ha med mej den till norge och fota lite..den tar faktiskt riktigt fina bilder.....


Ett litet smakprov som jag tog i norge

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad fin kamera!
Nu håller vi tummarna för sommaren!!
Kram

Camilla sa...

Vilket härligt foto!

Jag tror inte att Scraproom har sålt ännu för det fanns en skylt om att butiken var till salu inne i butiken. Det var väl inte så välfyllt som man kan förvänta sig i den stora fina butiken men jag köpte för ganska många pengar i alla fall...:-)
Kram C

Anonym sa...

hej camilla! allt bra? finfin kamera...vet du när nästa scrapmässa ska vara i helsingborg? ha det bra! linda j(skiftesvägen)

Anonym sa...

Tjohooo! Hoppas allt är bra med dig. GRATTIS till femåriga bröllopsdan och till din nya kamera. Jag har också en Canon Powershot och jag är SÅÅÅ nöjd med den. :D Kram!